Aralık 15, 2014

İŞTE 2012 OLDU.
üstüne iki gün daha geçmiş.
üzgünüm, tünele giriyorum.
sonra.
aya bakıyorum.
çanakkale'de ay daha yakın görünüyor.
kafamı çeviriyorum.
iki gün geçmiş. izmire dönüyorum.
yanımdaki kadın alkolik olduğumu ya da madde bağımlısı olduğumu düşünüyor.
açık ve net.
nasıl olduğu bilinmez, çantamdan hazır sarılmış tütün çıkıyor.
yeni yıl hediyesi.
he bi de saat tam onikide, o gece, gelmeyecek bir otobüsü beklerken giriyorum yeni yıla.
bütün sene bence böyle geçebilir.
bence sorun yok.
böyle şeylere alışkınım.
otostop işe yaramıyor.
birden.
takside oturuyor oluyoruz.
bazen, gelmeyecek bir otobüsü beklerken kendinizi takside bulduğunuz anlar vardır.
diye bir şey atıyorum ortaya.
içimden diyorum.
yoksa paranoyak şizofren olduğumu düşünebilirler.
ve taksinin on lira karşılığında evden çok uzak bir yere bırakması.
üzgünüm, tünele giriyorum.
saate bakmak için bir iki dakika ayırıyorum.
saatin kaç olduğu umrumda değilmiş ki, anında unutuyorum.
asla bilemeyeceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder